Produkty pro obchodní základna (11)

Zdraví na pracovišti

Zdraví na pracovišti

Proč, jak? Dynamizujte svou firmu v oblastech pozitivního zdraví, týmové soudržnosti a výkonnosti. Poskytněte svým týmům prostředky ke snížení stresu ve prospěch kvality života a pohody na pracovišti. Podporujte vhodné chování v oblasti stravování, spánku a zvládání stresu, které umožní každému rozvinout svůj plný potenciál. Nabízíme zábavná řešení, která odlehčují 3 hlavní témata zdraví: v pozitivním vzdělávacím přístupu, kooperativně v malých inkluzivních skupinách, mobilizujících kolektivní inteligenci. Sérotonine Plus Expertíza vás provede ve firmě při společném zamyšlení a realizaci workshopů, debat, konferencí a interaktivních akcí na témata stresu, stravování a spánku. Jsem k dispozici pro váš projekt. Pro více informací nás můžete kontaktovat na čísle 07.83.05.35.58 nebo e-mailem.
ROZVOJ VEDENÍ

ROZVOJ VEDENÍ

V PODNIKU ROZVOJ VEDENÍ (podpora 4 až 5 měsíců – 2000 € bez DPH) - Setkání na 30 minut pro seznámení a stanovení rámce koučování. - 1 předběžná schůzka (1h30): cílem je představit problém a očekávání od podpory (cíl, výzvy, ukazatele úspěšnosti a praktické podmínky, stejně jako prostředky, které je třeba zavést). - Společně vytvoříme strategii a akční plán, abychom dosáhli cíle, a přizpůsobíme podmínky podle pokroku. - Uzavřeme smlouvu o naší spolupráci směrem k vašemu úspěchu. - 9 koučovacích sezení (1h30): Agilita procesu je zaručena koučem, který má k dispozici řadu nástrojů.
Školení v oblasti maloobchodu - Profesionální školení

Školení v oblasti maloobchodu - Profesionální školení

Správa obchodu - KPI Cílem kurzu je učinit účastníka autonomním v efektivním a efektivním řízení prodejního místa. Prodej a emocionální komunikace "techniky asistovaného prodeje a psychologie zákazníka" Naučte se komunikovat a prodávat tak, aby zákazník cítil emoce. "Nejdůležitějším tajemstvím umění prodeje je: zjistit, co zákazník chce, a pomoci mu to získat." (Frank Bettger) VISUÁLNÍ MERCHANDISING "vizuální komunikace prodejního místa" vitríny a vnitřní uspořádání Tato profese je v posledních letech velmi žádaná u velkých módních/retailových společností. Kurz je určen těm, kteří chtějí začít profesi výtvarníka výloh, jako zaměstnanec, nebo se vydat cestou nezávislého výtvarníka výloh. Vzdělávací program mohou absolvovat i ti, kteří již pracují v oblasti retailu, aby mohli...
Vytvoření koordinovaného brandingu

Vytvoření koordinovaného brandingu

Navrhujeme firemní koordinace jako menu, letáky, vizitky, loga, QR kódy... s konzistentním a profesionálním designem, který posiluje vizuální identitu značky. Každý projekt je přizpůsoben tak, aby vyhovoval specifickým potřebám firem, což zajišťuje efektivní a moderní vizuální komunikaci.
Příprava účetnictví - Podnikatelské služby - Příprava účetnictví

Příprava účetnictví - Podnikatelské služby - Příprava účetnictví

Kvalita přípravy účetních dokumentů pro vašeho účetního je zásadní a nezbytná pro výrobu účetních dokumentů (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, situace) a pro všechny daňové přiznání (DPH, daně…). ADV CONSEILS je tu, aby zavedlo pracovní metodu a administrativní organizaci, která má za cíl dobře připravit tyto účetní doklady předem. Tato časově náročná úloha vyžaduje velkou preciznost a pozornost, ale představuje vysokou přidanou hodnotu. S ADV CONSEILS je konec ztrátě času při hledání potřebných dokumentů pro správné vedení vaší účetnictví. Díky těmto službám vám ADV CONSEILS zaručuje, že díky svým zkušenostem vytvoříte harmonější a klidnější vztah se svým účetním, což mu umožní věnovat více času a poskytnout vám více rad a strategií, což očekáváte!
Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

V oblasti dalších služeb nabízíme našim klientům různé služby, které mohou potřebovat v každodenním životě. - Správa a vyřízení daní z převodu majetku a právních úkonů, koupě a prodeje nemovitostí, půjčky. - Vyřízení dědických řízení a vyřízení daně z dědictví. - Městské úřady, žádosti o povolení. - Katastrální řízení. Spisy o vlastnictví. Upravování údajů v katastru. - Studium a vyřízení podnikatelských dotací nebo subvencí.
Služby pro Firmy

Služby pro Firmy

V Detectives Tercer Grado nabízíme širokou škálu vyšetřovacích služeb v oblasti pracovního a podnikatelského prostředí, které vám pomohou čelit jakýmkoli interním nebo externím problémům způsobeným zaměstnanci, klienty nebo dodavateli. Pokud máte obavy, že ve vaší společnosti může docházet k nepravidelné situaci, která ovlivňuje její produktivitu nebo bezpečnost, neváhejte nás kontaktovat.
Agentura pro Prodej a Marketing

Agentura pro Prodej a Marketing

Zastoupení pro firmy a poradenství pro německý a evropský trh. Zastupujeme vaši firmu v Německu a po celé Evropě. Máme kontakty s více než 3000 přímými kontakty v průmyslu.
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.
Duševní Vlastnictví

Duševní Vlastnictví

Poskytujeme našim klientům podporu v oblasti duševního vlastnictví v různých oblastech: ochrana, registrace, převod duševního vlastnictví, využívání práv duševního vlastnictví, včetně autorských práv, ochranných známek a vynálezů. Máme bohaté zkušenosti s prací s klienty působícími v inovativních oblastech IT vývoje. Rozumíme všem aspektům ochrany podnikání z hlediska obchodního tajemství a nuancím zabezpečení vlastnických práv k soukromě vyvinutému softwaru. Také provádíme due diligence duševního vlastnictví, připravujeme smluvní rámec jakékoli složitosti podle ruského a zahraničního práva (včetně franchisingových smluv, licenčních smluv a smluv s vývojáři), poskytujeme podporu při jednáních a sporech a radíme v regulačních záležitostech. Naše schopnost spojit nejlepší specialisty z různých oborů do projektových týmů poskytuje našim klientům integrovaná řešení duševního vlastnictví podle zákonů různých jurisdikcí, s optimálními regulačními a daňovými uspořádáními a s ohledem na specifickou povahu daného...
URGENTNÍ NÁBOR H/F - Nábor zkušeného Technicko-Obchodního Zástupce

URGENTNÍ NÁBOR H/F - Nábor zkušeného Technicko-Obchodního Zástupce

Hledáme technického obchodního zástupce pro našeho klienta, který zajistí všechny obchodní aktivity společnosti a bude spravovat zákaznické portfolio. Znalost veřejných trhů je nezbytná.